Online Shop

Blijf op de hoogte

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste ons laatste nieuws, onze nieuwe collecties, promoties en uitnodigingen voor onze events.

Schoppingweekend Irisboetiek Diksmuide Schoppingweekend Irisboetiek Diksmuide

EVENT | 2-03-2018 : 19:00 - 23:00
3-03-2018 : 10:00 - 12:00
3-03-2018 : 14:00 - 18:00
4-03-2018 : 10:00 - 12:00
4-03-2018 : 14:00 - 18:00 |
Lees meer

Op Vrijdagavond 2 Maart 2018 stellen wij

de nieuwe Lente-Zomercollectie 2018 voor met een shoppingnight een glaasje bubbels en fingerfood.

Wie op de shoppingnight niet aanwezig kan zijn .. we zijn heel het weekend open !

zaterdag 3 Maart & zondag 4 Maart van 10 u tot 12 u & 14u tot 18 u.

Meld je in het evenement aan met gaat of geinteresseerd.!!

*vanaf aankoopbedrag 50 euro een leuk geschenk .

Diksmuide

Grote Markt 22

8600 Diksmuide

Irisboetiek Diksmuide Irisboetiek Diksmuide

NIEUWS | 2-02-2018 : 08:00 | Lees meer

Irisboetiek Diksmuide is geen kinderboetiek niet meer ... dank voor het vertrouwen al die jaren !

Vanaf 1 Februari 2018 is Irisboetiek nu een tiener -jeugd young fashion damesboetiek .

Het aanbod wordt verruimd met een paar collecties met een maatje meer voor de hippe moderne dame.

De collecties zijn vanaf nu in de maat 34 tot en met maat 48 .

merken zoals

Atmos Senso Signe Nature Diversa La Voila K-Design ...

Voor de tiener de jeugd de young Fashion merken zoals Vie te Vie Just m rinascimento Amémie & Amélie Miracles (Annelien Coorevits ) en parijse merken ........

openingsuren feestdagen openingsuren feestdagen

NIEUWS | 23-12-2017 : 08:00 | Lees meer

op 23/12/2017 zijn we doorlopend open !! 10 tot en met 18 uur !!

op 24/12/2017 zijn we open van 10 uur tot 12 uur 14uur tot 16u30 !!

op Kerstdag gesloten !!

Nog geen idee wat te geven ? Nog geen idee wat te geven ?

NIEUWS | 8-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Nog geen idee wat te geven als Kerstgeschenk ? een kadobon van Irisboetiek is rap gegeven !

Kerstkoopdagen Diksmuide Kerstkoopdagen Diksmuide

NIEUWS | 8-12-2017 : 08:00 | Lees meer

Kerstkoopdagen Diksmuide

vanaf Vrijdag 8 December tot en met maandag 11 December 2017.

Herfst -Wintercollectie 2017 Young Fashion dames

kortingsprijs op het etiket

Liu jo & Blue bay (wegens stopzetting kids ) aan 50%

Er is ook nog Communie-Lentefeest -Vormsel kledij aan 50%60%

Zondag 10 December open vanaf 14u30 tot 18 uur !

Prettige Feestdagen

Lucrece

Communie -Lentefeest -Vormsel .. Communie -Lentefeest -Vormsel ..

NIEUWS | 29-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Wie een communie of Lentefeest heeft volgend jaar !!

Kom gerust een kijkje nemen .

Kleedjes en jongens outfits aan democratische prijzen !

6 jaar tot en met 16 jaar !!

De Herfst -Wintercollectie 2017-2018 hangt in de winkel ! De Herfst -Wintercollectie 2017-2018 hangt in de winkel !

NIEUWS | 24-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Beste Klanten ,

Kom gerust een kijkje nemen naar onze nieuwe herfst -Wintercollectie 2017-2018 die hangt volledig in de winkel .

de topkleuren zijn :

Kaki Marine Zwart Groen Rood Blauw ....

We verwelkomen u terug in de vernieuwde winkel .. We verwelkomen u terug in de vernieuwde winkel ..

NIEUWS | 28-09-2016 : 08:00 | Lees meer

We verwelkomen u in de vernieuwde winkel vanaf Woensdag 1 November 2016 !!